• Novinky

• Integrácia 2019

• V utorok o druhej ráno sme mali zraz pred školou. Išli sme do Bratislavy na koncert menom Integrácia. Z Prešova sme cestovali mimoriadnym vlakom. Vo vlaku bola zábava, ale aj tak o chvíľu všetci zaspali. V Bratislave sme videli reštauráciu Ufo a Bratislavský hrad. Na koncerte vystupovalo veľa známych osobností. Bol to super zážitok. Konala sa tam aj súťaž o najkrajší transparent a aj naša škola vyhrala. Cestou naspäť nás vo vlaku čakala pizza. Som rada, že sa naša škola zapája do takýchto projektov.

Sárka Fabianová (3.A)

• Návšteva Planetária v Prešove

• Dňa 15.11.2019 žiaci 4.A navštívia Planetárium v Prešove. Odchod je po 2. vyučovacej hodine. Je potrebné priniesť si vodu, desiatu, pršiplášť a preukážku na autobus. Predpokladaný príchod je o 14:15. Obed aj ŠKD bude.

• Slávik Sabinov

• Do galérie Slávik Sabinov boli pridané fotografie.

Ďakujeme Markovi Kolarčíkovi, ktorý reprezentoval našu školu na okresnej prehliadke spevákov ľudových piesní Sabinovský Slávik 2019.

• Integrácia 2019

• Koncert Integrácia V4 2019, na ktorom sme sa dňa 12.11.2019 zúčastnili v Incheba Expo Aréne v Bratislave, bol pre nás všetkých neopakovateľným a nezabudnuteľným zážitkom. Okrem nás tam boli aj žiaci z Poľska, Maďarska a Čiech. Na pódiu vystúpilo mnoho známych osobností ako napr. Ego, Majk Spirit, Martin Chodúr,... .Okrem zážitkov sme si z tejto akcie odniesli aj ďalšiu výhru v podobe veľkoplošnej obrazovky, ktorú sme pre našu školu získali za najkrajší transparent. Za pomoc pri jeho výrobe by sme chceli veľmi pekne poďakovať pani Maďarovej.

• Dňa 12.11.2019 sa uskutoční koncert Integrácia v Incheba Expo Aréne v Petržalke v Bratislave. Odchod bude o 2:20 od CZŠ sv. Demetra, Ražňany autobusom do Prešova. Poplatok za autobus je 2 eurá. Vlaková doprava z Po do Ba a späť je zabezpečená organizátorom (zdarma). Je potrebné priniesť si vodu, desiatu, pršiplášť. Na spiatočnej ceste bude vo vlaku zabezpečené teplé jedlo pre deti a taktiež bude mať každé dieťa vodu Integrácia, jogurt Integráčik, Acidrink Integrácia, Lízanku integrácia. Predpokladaný príchod do Ražňan je o 20:00.

• DFS Sabiník

• Dňa 8.11.2019 (piatok) sa zúčastníme vystúpenia DFS Sabiník v MsKS v Sabinove. Odchádzame po 1. vyučovacej hodine. Je potrebné priniesť si vodu, desiatu, pršiplášť a 1,- (preukážku na autobus). Predpokladaný príchod je o 12:30. Obedy aj ŠKD budú v obvyklom čase.